El caràcter performatiu, el gestual, l’escenificació espacial, les narratives fragmentades, la disrupció del plànol visual, es juxtaposen amb estratègies d’apropiació i muntatge que van des de la repetició, la fragmentació, la multiplicitat o tot allò relacional, amb el propòsit d’establir un diàleg sobre la condició humana.
0
Javier Riera. Making off Fire 4, 2011

[vc_row][vc_column][vc_column_text]El treball artístic que Javier Riera desenvolupa durant els últims anys s’articula clarament entorn de tres eixos ideals i igualment formals, que, al mateix temps, s’interrelacionen entre si: geometria, paisatge

0
Elena Asins Rodríguez. Estructures A3, 1975.

[vc_row][vc_column][vc_column_text] A mitjan anys vuitanta Vivian Gornick va publicar Women and Science. El llibre era el fruit d’una sèrie d’entrevistes realitzades amb les poques dones, de distintes edats, que treballaven llavors

0
Carmen Calvo. L’étoile a pleuré rose, 2012. Tècnica mixta, 14,5 x 21,5 cm

[vc_row][vc_column][vc_column_text] Des d’una perspectiva molt diferent, allunyada de la fredor abstracta i serial d’Asins, sobresurt el treball poètic i desconcertant de Carmen Calvo, que s’ha aproximat a la ciència des d’un

0

Som al llindar que separa la immobilitat del moviment. Una tremolor subtil, lleugera, imperceptible amb un poder extraordinari sobre els plecs que titubegen cap a l’origen del món. Plecs rojos

0

Si se’ns invitara a descriure resumidament –només amb unes quantes notes– la personalitat artística del pintor valencià Uiso Alemany (València, 1941), ens inclinaríem a subratllar, en primer lloc, l’intens i

0

El treball artístic de Mira Bernabeu des de mitjan dècada dels noranta pot dividir-se en dos grans grups de sèries, representatives al seu torn de maneres complementàries d’entendre la qüestió

0

[vc_row][vc_column][vc_column_text] La pintura en certa manera salva el gènere humà, genera emoció, reflexió, enriqueix, motiva per viure serenament. Francisca Mompó «Francisca Mompó conjuga l’expressivitat, dins d’un ordre.  I ella mateixa confessa que el

0
Rosa Torres

[vc_row][vc_column][vc_column_text] [caption id="attachment_957" align="alignleft" width="200"] Mª Inmaculada Martínez. Rosa Torres, 2008. Tècnica mixta sobre paper. 21,3 x 28,5 cm[/caption] El paisatge ha estat una temàtica clau en la trajectòria artística de Rosa

0

Número 57 (2008): Radiacions {rokbox album=|1798| text=||}images/stories/MetodArt/Iturralde/01YTURRALDE.jpg{/rokbox} {rokbox album=|1798| text=||}images/stories/MetodArt/Iturralde/05YTURRALDE.jpg{/rokbox} {rokbox album=|1798| text=||}images/stories/MetodArt/Iturralde/06YTURRALDE.jpg{/rokbox} {rokbox album=|1798| text=||}images/stories/MetodArt/Iturralde/02YTURRALDE.jpg{/rokbox} {rokbox album=|1798| text=||}images/stories/MetodArt/Iturralde/08YTURRALDE.jpg{/rokbox} José María Yturralde. Sèrie Postludi, 2006. Acrílic sobre llenç, 41x41 cm. José María Yturralde. Sèrie Eclipsi,

0

    Junt a la ciència, l’art també té el seu lloc a Mètode, des d’on s’ha intentat que la revista fomente la relació entre la cultura

0

[vc_row][vc_column][vc_column_text]El monogràfic Darwiniana: En el segon centenari del naixement de Charles Darwin, l'artista Willly Ramos (Pueblo Bello, Colòmbia, 1954) ha realitzat la portada i els separadors interiors. Amb la seua

0