La trajectòria científica de Daniel Pauly, professor de l’Escola de Pesqueres de la Universitat British Columbia de Vancouver (Canadà), és amplíssima. Actualment lidera el projecte «The sea around us» (“El

Londa Schiebinger

«Hi ha un biaix inconscient de gènere en l’algoritme de Google», afirma la professora d’Història de la Ciència de la Universitat de Stanford i directora del projecte Gendered Innovations.
Carlo Rovelli

«La ciència enriqueix la nostra manera d'entendre la realitat», assegura aquest professor de Física Teòrica de la Universitat Aix-Marsella i una de les figures més destacades de la ciència actual.

«Encara tendim a pensar que els homes són millors», afirma l'astrofísica, descobridora dels púlsars i coneguda com una de les protagonistes d’un injust episodi en la història dels premis Nobel.

«Tothom naix científic», afirma el president de la Royal Society i premi Nobel de Química el 2009. L'investigador recalca la importància de la divulgació i de la ciència bàsica.

Jordi Play «La gran notícia és que s'està avançant per controlar el càncer des de fronts molt diversos», ens explica Josep Tabernero