estrelles binaries

En l'univers, tot s'acaba, i en el cas de les estrelles binàries la fi és certament dramàtica, passe com passe. Ens ho explica Manel Perucho en una nova entrada d'Univers Violent.
Imatge de stefamerpik en Freepik.

El metge Manuel Candela va impulsar la formació del primer institut valencià dedicat íntegrament a la tocoginecologia clínica. Però més enllà de l’activitat assistencial també va insistir que al Instituto Ginecológico es generés experiència i coneixement.

No s'han trobat publicacions.

estrelles binaries

Festival de les Humanitats de Dénia 2024 dedicat a l'envelliment

El Festival de les Humanitats de Dénia ha dedicat la seua edició de primavera a l’aproximació de la ciència, la filosofia o la ficció a l’envelliment.
alumnat universitari

El Congrés de Sostenibilitat Curricular celebrat a la Facultat de Magisteri de la Universitat de València posa la mirada en les aules per a promoure una consciència més ecològica i els principis del desenvolupament sostenible entre els joves.
Imatge de stefamerpik en Freepik.

Isabel Cordero Carrión

En aquesta nova entrega d'«Espais de ciència» visitem la Facultat de Matemàtiques de la Universitat de València, on Isabel Cordero aprofundeix en les seues àrees d'investigació: les matemàtiques aplicades i l'astrofísica.
José Jaime Baldoví

Entrem a l’Institut de Ciència Molecular (ICMol) de la Universitat de València amb José Jaime Baldoví, investigador i director del grup 2D Smart Materials per a la recerca amb materials bidimensionals intel·ligents.
Pilar Domingo Calap al laboratori

Pilar Domingo compagina la tasca d'investigadora Ramón y Cajal en l’I2SysBio, on lidera el grup «Virologia ambiental i biomèdica», amb la docència en el Departament de Genètica a la Universitat de València.
Yolanda Picó

Yolanda Picó, catedràtica de Nutrició i Bromatologia de la Universitat de València, analitza contaminants emergents, tant les seues concentracions en el medi ambient com els seus efectes en la biota a llarg termini.

«Molta gent ignora conceptes matemàtics bàsics»