Quàsar a l'univers

Si en els darrers dies s'ha anat anunciant el descobriment d'un quàsar amb unes propietats prou cridaneres i no hem vist o no hem llegit el paper el mateix dia no és cap problema. Nova entrada a «Els Blogs de Mètode».
Via Làctia

Manel Perucho es pregunta si podem fer jazz amb la divulgació científica. En aquesta nova entrada a Els Blogs de Mètode, el físic ho prova amb un clàssic de 1959: Kind of blue, de Miles Davis.

No s'han trobat publicacions.

Presentació Falla Immaterial 2024 Universitat de València

La 8ª edició del projecte de la Universitat de València, impulsat per l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria (ETSE-UV), representa conceptes de l'espai ciutadà a través tant de peces físiques com d'elements virtuals amb intel·ligència artificial.
Quàsar a l'univers

Protestes del camp valencià

El sector agrari valencià es mobilitza per la seua situació crítica i al centre de tots els problemes es troba la incapacitat dels llauradors de traslladar els increments de costos que sofreixen als seus productes, que sempre van a la baixa.
Via Làctia

Pau Carazo al seu despatx a l'Institut Cavanilles

En aquesta nova entrada d'«Espais de ciència», ens traslladem a l'Institut Cavanilles de Biodiversitat i Biologia Evolutiva, on Pau Carazo estudia l’evolució del comportament i, en particular, la selecció sexual.
Isabel Cordero Carrión

En aquesta nova entrega d'«Espais de ciència» visitem la Facultat de Matemàtiques de la Universitat de València, on Isabel Cordero aprofundeix en les seues àrees d'investigació: les matemàtiques aplicades i l'astrofísica.
Fernando Ballesteros

Fernando Ballesteros, investigador de l’Observatori Astronòmic de la Universitat de València, busca, juntament amb el seu equip, senyals d'exollunes, és a dir, llunes al voltant d'exoplanetes a través del telescopi espacial Kepler.
Yolanda Picó

Yolanda Picó, catedràtica de Nutrició i Bromatologia de la Universitat de València, analitza contaminants emergents, tant les seues concentracions en el medi ambient com els seus efectes en la biota a llarg termini.

«Molta gent ignora conceptes matemàtics bàsics»