Quàsar a l'univers

Si en els darrers dies s'ha anat anunciant el descobriment d'un quàsar amb unes propietats prou cridaneres i no hem vist o no hem llegit el paper el mateix dia no és cap problema. Nova entrada a «Els Blogs de Mètode».
Via Làctia

Manel Perucho es pregunta si podem fer jazz amb la divulgació científica. En aquesta nova entrada a Els Blogs de Mètode, el físic ho prova amb un clàssic de 1959: Kind of blue, de Miles Davis.

No s'han trobat publicacions.

Presentació Falla Immaterial 2024 Universitat de València

La 8ª edició del projecte de la Universitat de València, impulsat per l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria (ETSE-UV), representa conceptes de l'espai ciutadà a través tant de peces físiques com d'elements virtuals amb intel·ligència artificial.
Quàsar a l'univers

Protestes del camp valencià

El sector agrari valencià es mobilitza per la seua situació crítica i al centre de tots els problemes es troba la incapacitat dels llauradors de traslladar els increments de costos que sofreixen als seus productes, que sempre van a la baixa.
Via Làctia

Fernando Ballesteros

Fernando Ballesteros, investigador de l’Observatori Astronòmic de la Universitat de València, busca, juntament amb el seu equip, senyals d'exollunes, és a dir, llunes al voltant d'exoplanetes a través del telescopi espacial Kepler.
Álvaro Conejos García al Museu d'Història Natural de la Universitat de València

Álvaro Conejos és tècnic d'investigació al Museu d'Història Natural de la Universitat de València. El seu dia a dia consisteix a preparar i tenir cura de les col·leccions científiques.
Cristina Crava, investigadora Ramón y Cajal del grupo BIOTECMED de la Universitat de València

Cristina Crava, investigadora Ramón y Cajal del grup BIOTECMED de la Universitat de València, desenvolupa productes o tècniques que milloren l'ús d'entomopatògens al camp per poder controlar les plagues.
José Jaime Baldoví

Entrem a l’Institut de Ciència Molecular (ICMol) de la Universitat de València amb José Jaime Baldoví, investigador i director del grup 2D Smart Materials per a la recerca amb materials bidimensionals intel·ligents.

«Molta gent ignora conceptes matemàtics bàsics»