Quàsar a l'univers

Si en els darrers dies s'ha anat anunciant el descobriment d'un quàsar amb unes propietats prou cridaneres i no hem vist o no hem llegit el paper el mateix dia no és cap problema. Nova entrada a «Els Blogs de Mètode».
Via Làctia

Manel Perucho es pregunta si podem fer jazz amb la divulgació científica. En aquesta nova entrada a Els Blogs de Mètode, el físic ho prova amb un clàssic de 1959: Kind of blue, de Miles Davis.

No s'han trobat publicacions.

Conferències IEC
Quàsar a l'univers

Yolanda Picó

Yolanda Picó, catedràtica de Nutrició i Bromatologia de la Universitat de València, analitza contaminants emergents, tant les seues concentracions en el medi ambient com els seus efectes en la biota a llarg termini.
Protestes del camp valencià

El sector agrari valencià es mobilitza per la seua situació crítica i al centre de tots els problemes es troba la incapacitat dels llauradors de traslladar els increments de costos que sofreixen als seus productes, que sempre van a la baixa.
Via Làctia

Fernando Ballesteros

Fernando Ballesteros, investigador de l’Observatori Astronòmic de la Universitat de València, busca, juntament amb el seu equip, senyals d'exollunes, és a dir, llunes al voltant d'exoplanetes a través del telescopi espacial Kepler.
Glòria Sánchez

La investigadora Glòria Sánchez, juntament amb el seu equip, tracta de detectar virus a les aigües i aliments, a més d'observar els seus tipus, i avalua els sistemes de desinfecció que utilitzen les plantes depuradores.
Pau Carazo al seu despatx a l'Institut Cavanilles

En aquesta nova entrada d'«Espais de ciència», ens traslladem a l'Institut Cavanilles de Biodiversitat i Biologia Evolutiva, on Pau Carazo estudia l’evolució del comportament i, en particular, la selecció sexual.
José Jaime Baldoví

Entrem a l’Institut de Ciència Molecular (ICMol) de la Universitat de València amb José Jaime Baldoví, investigador i director del grup 2D Smart Materials per a la recerca amb materials bidimensionals intel·ligents.

«Molta gent ignora conceptes matemàtics bàsics»