Scott C. Ratzan: «Comunicar salut no és dissenyar llocs web o escriure en blogs»

Director de 'Journal of Health Communication'

Aprofitant la seua presència al seminari Comunicar la salut: oportunitat i reptes de la divulgació mèdica, celebrat a la seu de la UIMP a València, vam entrevistar Scott C. Ratzan. Ell és doctor en Medicina i màster en Administració Pública. Treballa com a professor associat del departament de Ciències Sociomèdiques de l’Escola de Salut Pública de Mailman, Universitat de Columbia, i també és el director de Journal of Health Communication: International Perspectives i vicepresident d’assumptes empresarials per a ABInBev a Nova York. Amb Ratzan conversem sobre l’alfabetització en salut, el paper dels mitjans de comunicació, la relació entre salut i noves tecnologies o els reptes per al futur de la divulgació mèdica. Si us interessa, també podeu llegir l’article publicat al número 88 de la revista, El futur de la comunicació per a la salut: Innovar a través de la col·laboració.