Aquest Nadal, regala Mètode

Aconsegueix un lot de publicacions de regal amb la teua subscripció en paper

oferta de subscripció Mètode 2020

La revista Mètode celebra aquestes festes amb una oferta de subscripció en paper especial 2020. Amb aquest paquet rebràs:

• Els 4 números publicats en 2020: La subscripció es realitza per anys naturals, per tant rebràs els 4 números publicats entre gener i desembre de 2020.
  • Els nous llibres de la col·lecció «Monografies Mètode» de forma gratuïta en el moment del seu llançament.

A més, aconseguiràs 3 llibres de la col·lecció «Monografies Mètode» com a regal de benvinguda:

• La ciència a taula, de Fernando Sapiña NOVETAT. Un recull dels articles sobre ciència i gastronomia del químic i divulgador Fernando Sapiña, amb edició a cura de Juli Peretó
  • Estimats volcans: Vulcanisme, del Pacífic a la Garrotxa,  d’Arnau Folch, Joan Martí i Llorenç Planagumà. Una obra indispensable per a descobrir els mecanismes que regeixen l’energia interna de la Terra.
  • Herbari: Viure amb les plantes, de Daniel Climent i Ferran Zurriaga. Un recorregut etnobotànic per les plantes silvestres i cultivades, i la història, cultura i tradicions que amaguen.

Subscriu-te a l’edició en paper de Mètode en català per 33 €/any (45€ fora de l’Estat espanyol). L’oferta és vàlida per a noves subscripcions realitzades fins al 31 de gener de 2020. Aquesta promoció està subjecta a la disponibilitat d’exemplars de cada número en el moment que es gestione l’alta.

Per a qualsevol incidència o informació referent a la teua subscripció en paper pots contactar amb el Servei de Publicacions de la Universitat de València a través del telèfon 96 398 31 39, o fent servir l’email [email protected].

SUBSCRIPCIÓ DIGITAL

Si vols subscriure’t a la revista en format digital, pots fer-ho a través d’iQuiosc.cat.

ON PUC ACONSEGUIR LA REVISTA?

Si desitges adquirir algun número en concret de la revista, pots fer-lo a través de la pàgina web del Servei de Publicacions de la Universitat de València.

També és possible adquirir exemplars digitals a través d’iQuiosc.cat (en català) i Números Sueltos (en català i en espanyol).