«El Jardí Animat», un nou llibre de ‘Mètode’ per a gaudir de les plantes

Selecció de propostes del Gabinet de Didàctica del Jardí Botànic de la Universitat de València

NUEVO-JARDI

Mètode publica El Jardí Animat. Propostes didàctiques per a gaudir de les plantes, un llibre fruit de l’estreta col·laboració de l’equip del Gabinet de Didàctica del Jardí Botànic de la Universitat de València amb la revista. Es tracta d’una selecció de propostes d’entre les publicades durant els últims deu anys a la revista i que tenen per objectiu donar a conèixer i gaudir de les plantes amb activitats aptes per a menuts i grans i pensades per poder treballar a l’aula, en família o amb les amistats.

Les vint-i-una propostes de Maria José Carrau, Pepa Rey i Olga Ibáñez escollides s’han organitzat en quatre grans blocs segons la part de la planta que s’empra en l’activitat: la flor, la fulla, la tija i les arrels. A més, els textos van acompanyats d’acurades fotografies de Pepa Granados que serveixen per il·lustrar, pas a pas, com s’ha de realitzar cada activitat. Com a resultat, i tal i com destaca Maria José Carrau, responsable del Gabinet de Didàctica, es tracta «d’un recorregut pel món de les plantes que ens dóna una xicoteta idea de la gran dimensió de l’univers botànic i de l’estreta relació que hi mantenim els éssers humans».

LES MONOGRAFIES DE MÈTODE

El Jardí Animat és un nou volum de la col·lecció «Monografies de Mètode», les obres de la qual suposen una magnífica manera d’acostar-se a la ciència, amb publicacions de caràcter divulgatiu que permeten aprofundir en el coneixement de diversos temes i personatges. Fins ara, a més d’ El Jardí Animat, hi trobem Albert Einstein. El seu segle i la seua ciència; Els nostres naturalistes; Charles Darwin. Autobiografia; Bestiari; Oxigen; Herbari: viure amb les plantes i Científics Lletraferits.

© Mètode 2016.

«És un recorregut pel món de les plantes que ens dóna una xicoteta idea de la gran dimensió de l’univers botànic»

JARDI-ANIMAT
 El Jardí Animat. Mª José Carrau, Pepa Rey i Olga Ibàñez. Monografies Mètode 8. València, 2015. 117 pàgines. PVP: 12,00 euros.