Convocatòries obertes

Museu de Ciències Naturals de l'Ajuntament de València

Nova convocatòria per a la recepció d'articles de la revista Mètode. El monogràfic del número 117 (volum 2 de 2023) estarà dedicat a la investigació paleontològica sobre els dinosaures. Data límit d’enviament: fins al 2 de setembre de 2022.
fotografia i ciència

La fotografia i la ciència han caminat de la mà ja des de l’aparició de les primeres preses fotogràfiques a principis del segle XIX. Aquest monogràfic està obert a articles que analitzen diferents aspectes (històrics, comunicatius, estètics, tècnics, etc.) de la relació entre ciència i fotografia. Data límit d'enviament: termini ampliat fins al 3 de juny de 2022.
Bellesa natura

En un món en el qual sembla més útil passar desapercebut, molts éssers vius exhibeixen la seua bellesa sense complexos. Obrim convocatòria de recepció d'articles per al monogràfic especial sobre La bellesa en la natura. Data límit d’enviament: 25 de març de 2022.

La idea de One Health implica que la salut dels éssers humans, d'altres animals (inclosos els insectes) i dels ecosistemes és interdependent. Aquest monogràfic està obert a articles que analitzen diferents reptes i problemes relacionats amb el concepte One Health, una salut connectada. Data límit d'enviament: 10 de febrer de 2022 (termini ampliat).