Subscripció a Mètode

Oferta de subscripció 2021: Aconsegueix un d'aquests lots de revistes de regal

SUBSCRIPCIÓ EN PAPER

Subscriu-te a l’edició en paper de Mètode en català per 33 €/any (45€ fora de l’Estat espanyol) i rebràs:

• Els 4 números de Mètode que es publicaran en 2021: La subscripció es realitza per anys naturals, rebràs els 4 números publicats entre gener i desembre de 2021.
  • El llibre Abecedari socioecològic de Ramon Folch, nou volum de la col·lecció «Monografies Mètode» (els subscriptors el rebran amb el primer volum de Mètode de 2021).
  • Un d’aquests quatre conjunts temàtics de regal, a triar el que més t’interesse:
    • Evolució i biodiversitat: Formes infinites (103), Sapiens (94), L’origen de la vida (87) i Naturalesa humana (67).
    • Medi ambient: Oceans (107), Viure amb el canvi climàtic (85), La força del món (73), Quan es crema el bosc (70).
    • Salut: Narrar la salut (96), Comunicar la salut (88), La línia roja (77), Virus (45).
    • Territori: La cala encantada (74), Paisatge/s (58), Cartografia (53), Paisatges de l’oblit (36).

(Oferta vàlida per a noves subscripcions a l’edició en català realitzades a partir del 18 de gener.)

Per a qualsevol incidència o informació referent a la teua subscripció en paper pots contactar amb el Servei de Publicacions de la Universitat de València a través del telèfon 96 398 31 39, o fent servir l’email subscripcionspuv@uv.es.

SUBSCRIPCIÓ DIGITAL

Si vols subscriure’t a la revista en format digital pots fer-ho a través d’iQuiosc.cat.

ON PUC ACONSEGUIR LA REVISTA?

Si desitges adquirir algun número en concret de la revista, pots fer-ho a través de la pàgina web del Servei de Publicacions de la Universitat de València.

També és possible adquirir exemplars digitals a través d’iQuiosc.cat (en català).