Subscripció a Mètode

Oferta de subscripció 2021: Aconsegueix 4 llibres de regal

subscripcions

SUBSCRIPCIÓ EN PAPER

Subscriu-te a l’edició en paper de Mètode en català per 33 €/any (45€ fora de l’Estat espanyol) i rebràs:

• Els 4 números de Mètode publicats en 2021: La subscripció es realitza per anys naturals, rebràs els 4 números publicats entre gener i desembre de 2021.
  • Abecedari socioecològic: Diccionari portàtil parcial i accidental, de Ramon Folch
  • La ciència a taula: La columna de gastronomia científica a la revista Mètode, de Fernando Sapiña
  • Estimats volcans: El vulcanisme, del Pacífic a la Garrotxa, d’Arnau Folch, Joan Martí i Llorenç de Planagumà
  • Científics lletraferits, un recull de relats amb la ciència com a protagonista, editat per Jordi de Manuel i Salvador Macip

(Oferta vàlida per a noves subscripcions a l’edició en català realitzades a partir del 9 de setembre.)

Per a qualsevol incidència o informació referent a la teua subscripció en paper pots contactar amb el Servei de Publicacions de la Universitat de València a través del telèfon 96 398 31 39, o fent servir l’email [email protected].

SUBSCRIPCIÓ DIGITAL

Si vols subscriure’t a la revista en format digital pots fer-ho a través d’iQuiosc.cat.

ON PUC ACONSEGUIR LA REVISTA?

Si desitges adquirir algun número en concret de la revista, pots fer-ho a través de la pàgina web del Servei de Publicacions de la Universitat de València.

També és possible adquirir exemplars digitals a través d’iQuiosc.cat (en català).