Subscripció a Mètode

Aconsegueix aquest lot de publicacions de regal amb la teua subscripció en paper

SUBSCRIPCIÓ EN PAPER

Subscriu-te a l’edició en paper de Mètode en català per 33 €/any (45€ fora de l’Estat espanyol) i rebràs:

• Els 4 números publicats en 2019: La subscripció es realitza per anys naturals, per tant rebràs els 4 números publicats entre gener i desembre de 2019.
  • Els nous llibres de la col·lecció «Monografies Mètode» de forma gratuïta en el moment del seu llançament (pròxima publicació prevista per a tardor de 2019).
  • A més, aconsegueix un regal de benvinguda si eres nou subscriptor.

OFERTA ESPECIAL 2020: Subscriu-te a Mètode en 2020 i aconsegueix 3 llibres de la col·lecció «Monografies Mètode» com a regal de benvinguda:

• La ciència a taula, de Fernando Sapiña NOVETAT. Un recull dels articles sobre ciència i gastronomia del químic i divulgador Fernando Sapiña, amb edició a cura de Juli Peretó
  • Estimats volcans: Vulcanisme, del Pacífic a la Garrotxa,  d’Arnau Folch, Joan Martí i Llorenç Planagumà. Una obra indispensable per a descobrir els mecanismes que regeixen l’energia interna de la Terra.
  • Herbari: Viure amb les plantes, de Daniel Climent i Ferran Zurriaga. Un recorregut etnobotànic per les plantes silvestres i cultivades, i la història, cultura i tradicions que amaguen.

(Oferta vàlida per a noves subscripcions realitzades fins al 31 de gener)

(Promoció subjecta a la disponibilitat d’exemplars de cada número en el moment que es gestione l’alta)

Per a qualsevol incidència o informació referent a la teua subscripció en paper pots contactar amb el Servei de Publicacions de la Universitat de València a través del telèfon 96 398 31 39, o fent servir l’email subscripcionspuv@uv.es.

SUBSCRIPCIÓ DIGITAL

Si vols subscriure’t a la revista en format digital pots fer-ho a través d’iQuiosc.cat.

ON PUC ACONSEGUIR LA REVISTA?

Si desitges adquirir algun número en concret de la revista, pots fer-lo a través de la pàgina web del Servei de Publicacions de la Universitat de València.

També és possible adquirir exemplars digitals a través d’iQuiosc.cat (en català) i Números Sueltos (en català i en espanyol).