Subscripció a Mètode

En 2021, regala't ciència, regala ciència

subscripció

SUBSCRIPCIÓ EN PAPER

Subscriu-te a l’edició en paper de Mètode en català per 33 €/any (45€ fora de l’Estat espanyol) i rebràs:

• Els 4 números de Mètode que es publicaran en 2021: La subscripció es realitza per anys naturals, rebràs els 4 números publicats entre gener i desembre de 2021.
  • Tres llibres de la col·lecció «Monografies Mètode»: La ciència a taula, de Fernando Sapiña (Premi Joan Lluís Vives 2020 al Millor Llibre de Ciències Naturals i Aplicades), el recull de relats curts Científics lletraferits, i Estimats volcans, d’Arnau Folch, Joan Martí i Llorenç Planagumà.
  • I a més enviem de regal a qui tu tries el llibre Científics lletraferits.

(Oferta vàlida per a noves subscripcions a l’edició en català realitzades a partir del 22 de setembre de 2020 fins al 15 de gener de 2021.)

Per a qualsevol incidència o informació referent a la teua subscripció en paper pots contactar amb el Servei de Publicacions de la Universitat de València a través del telèfon 96 398 31 39, o fent servir l’email subscripcionspuv@uv.es.

SUBSCRIPCIÓ DIGITAL

Si vols subscriure’t a la revista en format digital pots fer-ho a través d’iQuiosc.cat.

ON PUC ACONSEGUIR LA REVISTA?

Si desitges adquirir algun número en concret de la revista, pots fer-ho a través de la pàgina web del Servei de Publicacions de la Universitat de València.

També és possible adquirir exemplars digitals a través d’iQuiosc.cat (en català).