Rosenzweig

Entrevista a Michael L. Rosenzweig, professor emèrit d'Ecologia i Biologia Evolutiva a la Universitat d'Arizona i Ecologista Eminent de la Societat Ecologista d'Amèrica.
Gemma Marfany

Ensenyar, investigar i divulgar són les tres passions de Gemma Marfany, professora de genética de la Universitat de Barcelona.
Graham Bell

Entrevista amb Graham Bell, professor a la Universitat de McGill (Mont-real) i una de les veus més importants de l’àmbit acadèmic en biologia evolutiva.
Julià Guillamon

Amb ocasió de la publicació del número 96 de Mètode, Narrar la salut, parlem amb l’escriptor Julià Guillamon sobre la seua obra Travessar la riera, sorgida a partir d’una experiència mèdica intensa viscuda per ell i la seua parella.
La presència de les dones en la carrera científica és cada vegada més remarcable. / Pixabay

Dificultats, virtuts i, en definitiva, experiències, del fet de ser dona i dedicar-se a la ciència.

Mara Dierssen, neurobiòloga i divulgadora científica, és una de les investigadores de major reconeixement internacional per la seua recerca en la síndrome de Down.

Parlem amb Andreu Escrivà, ambientòleg i divulgador valencià, amb motiu de la presentació del seu llibre a la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació de la Universitat de València.

El catedràtic de Parasitologia de la Universitat de València ha estat l’encarregat d’obrir el curs 2017-2018 d'aquesta institució amb una lliçó magistral dedicada a les «Malalties infeccioses, la història de la humanitat i els actuals canvis climàtic i global».

Biòloga i doctora en Neurociències per la Universitat de València, actualment participa en una investigació sobre neuroanatomia i comportament sociosexual.

Clara Grima

Parlem amb Clara Grima, matemàtica i autora del blog Mati y sus mateaventuras, sobre el poder dels números i la seua divulgació.
Vicent Quilis

La detecció de matèria fosca suposaria un canvi crucial en el model físic que tenim del nostre univers, perquè seria la corroboració de l’existència de la seua existència.
José Ramón Alonso

Conversem amb el neurocientífic José Ramón Alonso sobre la complexitat del cervell i la situació de la recerca de trastorns mentals
Tomàs Marquès Bonet

El biòleg Tomàs Marquès ens apropa als nostres «cosins» els ximpanzés, i ens explica en què ens pareixem i en què ens diferenciem d'ells.
Jaime Güemes

Parlem amb el protagonista valencià del descobriment d'un nou gènere de plantes vasculars a Almeria sobre la relació entre botànica i ciència ciutadana

Parlem amb els autors de 'Trenta anys, trenta mirades' sobre l'estat de l'Albufera, el primer parc natural del País Valencià
Entrevista a Isabel Fariñas

Entrevista amb la directora de la Unitat de Neurobiologia Molecular de la Universitat de València
Ismael Mingarro

Conversem amb el catedràtic en Bioquímica i Biologia Molecular sobre les interaccions d'algunes proteïnes, implicades en el càncer per la seua capacitat d'alterar el procés de mort cel·lular

L'astrofísic i professor de la Universitat de València exposa les seues idees al voltant de l’univers, la investigació científica i les grans preguntes de l’existència humana
Helena Bonet

L’equip d’Helena Bonet observa que el cinema i el còmic tenen una sèrie de plantejaments similars a l’hora de narrar la prehistòria, amb alguns tòpics que han perdurat en l’ideari col·lectiu.

Entrevista amb la catedràtica en l’Àrea de Medicina Preventiva i Salut Pública de la Universitat de València.
Roger Butlin

El professor Roger Butlin treballa en el Departament de Ciències Animals i Vegetals de la Universitat de Sheffield. Va ser el president de la Societat Europea de Biologia Evolutiva (ESEB)

Ana Márquez

Catedràtica de Paleontologia de la Universitat de València i primera presidenta de la Societat Espanyola de Paleontologia (SEP).
jlrubio_portada

Fundador i primer director del Centre d’Investigacions sobre Desertificació (CIDE-CSIC).
josefina_bueno_portada

Directora general d’Universitat, Investigació i Ciència de la Generalitat Valenciana.
1 2 3 4