L’anuari, ara en anglès

Science is culture. Scientific Knowledge at the Beginning of the 21st Century és el nou anuari de la revista Mètode, que per primera vegada edita en anglès. Amb aquesta nova publicació, Mètode pretén arribar a un públic més ampli amb l’objectiu de divulgar la ciència d’una forma rigorosa i atractiva.

L’anuari recull els quatre monogràfics publicats durant l’any anterior: Nano. Transformant el món amb la nanotecnociència, Ona verda. Comunicar el medi ambient, Naturalesa humana. En la senda filosòfica de l’home i Després de la crisi. Ciència i economia per a la reconstrucció d’un país. A més d’articles en profunditat, els monogràfics inclouen entrevistes a experts com George Whitesides en el camp de la nanotecnociència; David Attenborough, pioner dels documentals ambientals en televisió; el filòsof Edgar Morin o el professor d’Antropologia Evolucionista d’Oxford Robin Dunbar.

Per a l’anuari, Mètode ha comptat amb la col·laboració de l’artista valencià Joan Cardells que ha realitzat la portada.

L’anuari també recull les principals col·laboracions fixes i diversos articles d’actualtiat, com l’entrevista al vicerector de la Universitat de València Pedro Carrasco i un interessant document sobre els resultats del Projecte Genoma Neandertal signat per un dels investigadors implicats, Carles Lalueza-Fox.