Parlem amb la investigadora Pilar Domingo-Calap sobre els fags, uns virus que afecten els bacteris i tenen un gran potencial terapèutic.

Pablo García-Salinas, biòleg i investigador, explica els principals problemes a què s'enfronten els taurons i que es tracten al Sharks International

Parlem amb el catedràtic d'Història de la Ciència Josep Bernabeu Mestre sobre el seu últim llibre i sobre alguns aspectes rellevants de la pandèmia de Covid-19.

Jose Antonio Sobrino -

L'expert en teledetecció José Antonio Sobrino explica les aplicacions que l'observació terrestre té en la protecció del planeta i el medi ambient.

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

El fotògraf i investigador Roberto García-Roa ha sigut guardonat amb el primer premi al conscurs de fotografia Capturing Ecology.

Ferran Zurriaga

Ferran Zurriaga, col·laborador de la revista Mètode amb nombrosos textos etnobotànics, va ser un dels impulsors de la renovació pedagògica al País Valencià.

El número 115 de la revista Mètode analitza les relacions entre bellesa i natura des de diverses perspectives científiques

Per fi, el llarg estiuet de Sant Martí ja s'ha acabat. El fred i la tardor finalment han arribat i el blog Quaderns de muntanya se'n fa ressò.

La ciència a taula