Álvaro Moreno durant l'entrevista a la revista Mètode.

La intel·ligència artificial i els nous avanços científics modelen el món en què vivim. Reflexionem sobre les implicacions de tot açò per a l'evolució de la vida amb el filòsof de la ciència Álvaro Moreno.
Entrevista a Pedro Ruiz-Castell

Entrevistem Pedro Ruiz-Castell, autor del llibre Historia de la tecnología a través de veinte objetos, que recorre la història de la humanitat mitjançant el desenvolupament tecnològic i els processos científics.
El paleontòleg Francesc Gascó Lluna

El paleontòleg i divulgador Francesc Gascó, conegut al seu canal de YouTube com El Pakozoico, ens contesta alguns dubtes sobre dinosaures, a més de presentar-nos els seu llibre Paleontología Pop.
Gustau Camps-Valls

El físic Gustau Camps-Valls ha sigut reconegut internacionalment per les seues aportacions en el camp de la intel·ligència artificial (IA) per tal d’avançar en la detecció de fenòmens extrems.

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Debat canvi climàtic Oceanogràfic

L'Oceanogràfic va celebrar el passat dijous un debat on es va parlar de l'impacte del canvi climàtic a la societat. L'acte va comptar amb els professors en Ecologia i Economia Fernando Valladares i Jose Carlos Díez, respectivament, on els experts van exposar la seua perspectiva de la problemàtica ambiental.
Diverses flors

Tu Youyou és la primera xinesa en rebre un premi Nobel, concretament el de medicina per descobrir un fàrmac contra la malària a partir d'una recepta tradicional.
Estrelles a la galaxia

En Astrofísica, hi ha nombres amb una rellevància especial. Un d'aquests valors és 1,4 masses solars. Ens ho explica Manel Perucho en una nova entrada d'Univers Violent, segona part dedicada a les estrelles binàries.
Álvaro Moreno durant l'entrevista a la revista Mètode.

La ciència a taula