Biòloga i doctora en Neurociències per la Universitat de València, actualment participa en una investigació sobre neuroanatomia i comportament sociosexual.

Clara Grima

Parlem amb Clara Grima, matemàtica i autora del blog Mati y sus mateaventuras, sobre el poder dels números i la seua divulgació.
Vicent Quilis

La detecció de matèria fosca suposaria un canvi crucial en el model físic que tenim del nostre univers, perquè seria la corroboració de l’existència de la seua existència.
José Ramón Alonso

Conversem amb el neurocientífic José Ramón Alonso sobre la complexitat del cervell i la situació de la recerca de trastorns mentals
Tomàs Marquès Bonet

El biòleg Tomàs Marquès ens apropa als nostres «cosins» els ximpanzés, i ens explica en què ens pareixem i en què ens diferenciem d'ells.
Jaime Güemes

Parlem amb el protagonista valencià del descobriment d'un nou gènere de plantes vasculars a Almeria sobre la relació entre botànica i ciència ciutadana

Parlem amb els autors de 'Trenta anys, trenta mirades' sobre l'estat de l'Albufera, el primer parc natural del País Valencià
Entrevista a Isabel Fariñas

Entrevista amb la directora de la Unitat de Neurobiologia Molecular de la Universitat de València
Ismael Mingarro

Conversem amb el catedràtic en Bioquímica i Biologia Molecular sobre les interaccions d'algunes proteïnes, implicades en el càncer per la seua capacitat d'alterar el procés de mort cel·lular

L'astrofísic i professor de la Universitat de València exposa les seues idees al voltant de l’univers, la investigació científica i les grans preguntes de l’existència humana
Helena Bonet

L’equip d’Helena Bonet observa que el cinema i el còmic tenen una sèrie de plantejaments similars a l’hora de narrar la prehistòria, amb alguns tòpics que han perdurat en l’ideari col·lectiu.

Entrevista amb la catedràtica en l’Àrea de Medicina Preventiva i Salut Pública de la Universitat de València.
Roger Butlin

Professor del Departament de Ciències Animals i Vegetals de la Universitat de Sheffield.
Ana Márquez

Catedràtica de Paleontologia de la Universitat de València i primera presidenta de la Societat Espanyola de Paleontologia (SEP).
jlrubio_portada

Fundador i primer director del Centre d’Investigacions sobre Desertificació (CIDE-CSIC).
josefina_bueno_portada

Directora general d’Universitat, Investigació i Ciència de la Generalitat Valenciana.
fco_tomas_portada

Una conversació amb el Catedràtic de Química Física de la Universitat de València.
capitolina-diaz-portada

Entrevista amb la sociòloga i presidenta de l'Associació de Dones Investigadores i Tecnòlogues.
01-AZKARRAGA

Entrevistem l'organitzador del primer Congrés CTEM de la Comunitat Valenciana.
entrevistasintes

Parlem amb la directora del grup de Relativitat i Gravitació de la UIB.
01GABALDONweb

El passat dimecres dia 9 de febrer es va celebrar a la Sala Darwin del Campus de Burjassot de la Universitat de València la conferència «L'origen de la cèl·lula eucariòtica»,

Entrevistem el director de l'Institut d'Oncologia Mèdica de l'Hospital Vall d'Hebron.

Smorto_01caps

Mètode El periodista Giuseppe Smorto dirigeix, des de 2003, el lloc web del periòdic italià La Repubblica, un dels més llegits al país i un referent a Europa, i s’ha dedicat

GOTTI_portada

Investigador en discurs especialitzat.

1 2 3