Via Làctia

Manel Perucho es pregunta si podem fer jazz amb la divulgació científica. En aquesta nova entrada a Els Blogs de Mètode, el físic ho prova amb un clàssic de 1959: Kind of blue, de Miles Davis.
Gravat del mètode emprat pel Dr. Blundell en les primeres transfusions

En aquesta nova a Els Blogs de Mètode, l'oncòloga fa un repàs als fonaments de les transfusions sanguínies al llarg de la història i ens explica els processos que transcorren entre el moment de la donació i de la transfusió.

No s'han trobat publicacions.

Conferències IEC
Yolanda Picó

Yolanda Picó, catedràtica de Nutrició i Bromatologia de la Universitat de València, analitza contaminants emergents, tant les seues concentracions en el medi ambient com els seus efectes en la biota a llarg termini.
Protestes del camp valencià

El sector agrari valencià es mobilitza per la seua situació crítica i al centre de tots els problemes es troba la incapacitat dels llauradors de traslladar els increments de costos que sofreixen als seus productes, que sempre van a la baixa.
Via Làctia

Gravat del mètode emprat pel Dr. Blundell en les primeres transfusions

Pilar Domingo Calap al laboratori

Pilar Domingo compagina la tasca d'investigadora Ramón y Cajal en l’I2SysBio, on lidera el grup «Virologia ambiental i biomèdica», amb la docència en el Departament de Genètica a la Universitat de València.
Isabel Cordero Carrión

En aquesta nova entrega d'«Espais de ciència» visitem la Facultat de Matemàtiques de la Universitat de València, on Isabel Cordero aprofundeix en les seues àrees d'investigació: les matemàtiques aplicades i l'astrofísica.
Pas García

La catedràtica Pas García aprofundeix en el seu camp d'estudi, la difracció i la polarització de la llum, des d'una perspectiva de gènere i destaca que les investigadores en Física només representen al voltant d’un 20-22%.
Álvaro Conejos García al Museu d'Història Natural de la Universitat de València

Álvaro Conejos és tècnic d'investigació al Museu d'Història Natural de la Universitat de València. El seu dia a dia consisteix a preparar i tenir cura de les col·leccions científiques.

«Molta gent ignora conceptes matemàtics bàsics»