Via Làctia

Manel Perucho es pregunta si podem fer jazz amb la divulgació científica. En aquesta nova entrada a Els Blogs de Mètode, el físic ho prova amb un clàssic de 1959: Kind of blue, de Miles Davis.
Gravat del mètode emprat pel Dr. Blundell en les primeres transfusions

En aquesta nova a Els Blogs de Mètode, l'oncòloga fa un repàs als fonaments de les transfusions sanguínies al llarg de la història i ens explica els processos que transcorren entre el moment de la donació i de la transfusió.

No s'han trobat publicacions.

Conferències IEC
Yolanda Picó

Yolanda Picó, catedràtica de Nutrició i Bromatologia de la Universitat de València, analitza contaminants emergents, tant les seues concentracions en el medi ambient com els seus efectes en la biota a llarg termini.
Protestes del camp valencià

El sector agrari valencià es mobilitza per la seua situació crítica i al centre de tots els problemes es troba la incapacitat dels llauradors de traslladar els increments de costos que sofreixen als seus productes, que sempre van a la baixa.
Via Làctia

Gravat del mètode emprat pel Dr. Blundell en les primeres transfusions

Isabel Cordero Carrión

En aquesta nova entrega d'«Espais de ciència» visitem la Facultat de Matemàtiques de la Universitat de València, on Isabel Cordero aprofundeix en les seues àrees d'investigació: les matemàtiques aplicades i l'astrofísica.
Pilar Domingo Calap al laboratori

Pilar Domingo compagina la tasca d'investigadora Ramón y Cajal en l’I2SysBio, on lidera el grup «Virologia ambiental i biomèdica», amb la docència en el Departament de Genètica a la Universitat de València.
Pau Carazo al seu despatx a l'Institut Cavanilles

En aquesta nova entrada d'«Espais de ciència», ens traslladem a l'Institut Cavanilles de Biodiversitat i Biologia Evolutiva, on Pau Carazo estudia l’evolució del comportament i, en particular, la selecció sexual.
Fernando Ballesteros

Fernando Ballesteros, investigador de l’Observatori Astronòmic de la Universitat de València, busca, juntament amb el seu equip, senyals d'exollunes, és a dir, llunes al voltant d'exoplanetes a través del telescopi espacial Kepler.

«Molta gent ignora conceptes matemàtics bàsics»