Quàsar a l'univers

Si en els darrers dies s'ha anat anunciant el descobriment d'un quàsar amb unes propietats prou cridaneres i no hem vist o no hem llegit el paper el mateix dia no és cap problema. Nova entrada a «Els Blogs de Mètode».
Via Làctia

Manel Perucho es pregunta si podem fer jazz amb la divulgació científica. En aquesta nova entrada a Els Blogs de Mètode, el físic ho prova amb un clàssic de 1959: Kind of blue, de Miles Davis.

No s'han trobat publicacions.

Conferències IEC
Quàsar a l'univers

Yolanda Picó

Yolanda Picó, catedràtica de Nutrició i Bromatologia de la Universitat de València, analitza contaminants emergents, tant les seues concentracions en el medi ambient com els seus efectes en la biota a llarg termini.
Protestes del camp valencià

El sector agrari valencià es mobilitza per la seua situació crítica i al centre de tots els problemes es troba la incapacitat dels llauradors de traslladar els increments de costos que sofreixen als seus productes, que sempre van a la baixa.
Via Làctia

Francesc Mesquita

Francesc Mesquita és investigador a l'Institut Cavanilles de Biodiversitat i Biologia Evolutiva, on el seu camp de treball són els invertebrats aquàtics com a indicadors de qualitat d'aigües i d'aspectes evolutius i taxonòmics.
Pau Carazo al seu despatx a l'Institut Cavanilles

En aquesta nova entrada d'«Espais de ciència», ens traslladem a l'Institut Cavanilles de Biodiversitat i Biologia Evolutiva, on Pau Carazo estudia l’evolució del comportament i, en particular, la selecció sexual.
Cristina Crava, investigadora Ramón y Cajal del grupo BIOTECMED de la Universitat de València

Cristina Crava, investigadora Ramón y Cajal del grup BIOTECMED de la Universitat de València, desenvolupa productes o tècniques que milloren l'ús d'entomopatògens al camp per poder controlar les plagues.
Pas García

La catedràtica Pas García aprofundeix en el seu camp d'estudi, la difracció i la polarització de la llum, des d'una perspectiva de gènere i destaca que les investigadores en Física només representen al voltant d’un 20-22%.

«Molta gent ignora conceptes matemàtics bàsics»