Quàsar a l'univers

Si en els darrers dies s'ha anat anunciant el descobriment d'un quàsar amb unes propietats prou cridaneres i no hem vist o no hem llegit el paper el mateix dia no és cap problema. Nova entrada a «Els Blogs de Mètode».
Via Làctia

Manel Perucho es pregunta si podem fer jazz amb la divulgació científica. En aquesta nova entrada a Els Blogs de Mètode, el físic ho prova amb un clàssic de 1959: Kind of blue, de Miles Davis.

No s'han trobat publicacions.

Conferències IEC
Quàsar a l'univers

Yolanda Picó

Yolanda Picó, catedràtica de Nutrició i Bromatologia de la Universitat de València, analitza contaminants emergents, tant les seues concentracions en el medi ambient com els seus efectes en la biota a llarg termini.
Protestes del camp valencià

El sector agrari valencià es mobilitza per la seua situació crítica i al centre de tots els problemes es troba la incapacitat dels llauradors de traslladar els increments de costos que sofreixen als seus productes, que sempre van a la baixa.
Via Làctia

Glòria Sánchez

La investigadora Glòria Sánchez, juntament amb el seu equip, tracta de detectar virus a les aigües i aliments, a més d'observar els seus tipus, i avalua els sistemes de desinfecció que utilitzen les plantes depuradores.
Álvaro Conejos García al Museu d'Història Natural de la Universitat de València

Álvaro Conejos és tècnic d'investigació al Museu d'Història Natural de la Universitat de València. El seu dia a dia consisteix a preparar i tenir cura de les col·leccions científiques.
José Jaime Baldoví

Entrem a l’Institut de Ciència Molecular (ICMol) de la Universitat de València amb José Jaime Baldoví, investigador i director del grup 2D Smart Materials per a la recerca amb materials bidimensionals intel·ligents.
Pau Carazo al seu despatx a l'Institut Cavanilles

En aquesta nova entrada d'«Espais de ciència», ens traslladem a l'Institut Cavanilles de Biodiversitat i Biologia Evolutiva, on Pau Carazo estudia l’evolució del comportament i, en particular, la selecció sexual.

«Molta gent ignora conceptes matemàtics bàsics»