Els microorganismes es presenten en Microbiota. Los microbios de tu organismo com una part fonamental i alhora invisible de les nostres vides.

Edzard Ernst destaca com un pioner que va dedicar grans esforços a estudiar des d’un punt de vista científic la falta d’efectivitat de moltes formes de medicina alternativa.

La proposta es un tresor d’informació clara i organitzada sobre un dels desastres naturals més devastadors de la història.

Un llibre revelador que posa sobre la taula la naturalesa de la desconfiança cap a la ciència, un pilar bàsic del funcionament de la democràcia.

Els autors fan un repàs de la història evolutiva del nostre llinatge i dels «cosins» que es van quedar en el camí.

El llibre repassa la història de la cirugia, les innovacions i canvis i la resistència a acceptar-los.

L’anada i tornada als territoris desconeguts del temps és també un viatge entre disciplines i sabers i en aquest cas, per descomptat, entre lectora i autor.

En aquesta obra, Tom Wolfe carrega contra tot: contra Darwin, el neodarwinisme i contra Noam Chomsky.

Sempre ens alegrem quan la ciència serveix per alguna cosa, ja sigui un nou fàrmac, un nou material o un nou sistema de comunicació. Està bé aprendre com funciona el món i, si a més aconseguim que el coneixement tingui una aplicació pràctica, el premi és doble.

«Sideral» no és només un llibre de fotos: a part dels comentaris de cadascuna, la introducció és un bon resum de la història de la fotografia nocturna i fins i tot de l’astronomia.

«Quant pesen els núvols?» explica aspectes de la ciència de manera amena i senzilla, utilitzant símils que apel·len a la quotidianitat i experiències pròpies.

«El mesías de las plantas» integra tres vessants diferents: el científic, el biogràfic i el polític.

«Cultivos transgénicos» proposa que l’objectiu d’alimentar bé la població mundial d’ara i del futur immediat no és possible sense l’ús de totes les tecnologies disponibles.

«Persiguiendo a Einstein» es un llibre per a aquells que pensen que la física moderna és molt difícil.

«¿Qué es comer sano?» dona rèplica a 101 mites sobre alimentació i matisa si són falsos, certs o són mitges veritats.
contra la simpleza

«Contra la simpleza» ens mostra que la reticència al canvi i la por al món desconegut no han canviat amb l’evolució del coneixement científic
herbari

«Herbari bell del País Valencià» és un proposta que va molt més enllà de la simple guia botànica o catàleg florístic.

L'obra explica l'evolució humana com a resultat de la imaginació.
quotable darwin

«The Quotable Darwin» és una eina valuosa per conèixer millor al científic
la solución de los telómeros

«La solució telòmer» uneix psicologia i medicina per explicar el procés de l'envelliment
astrophysics for people in a hurry

«Astrophysics for people in a hurry» és una obra no apta per a gent amb presses, que necessita de temps i de certa familiaritat amb el vocabulari científic per a ser gaudida.
planet microbes

«Planet of microbes» és un bestiari microbià fantàsticament escrit que combina amb gran mestratge les descripcions tècniques amb les històries humanes.

La literatura funerària és un gènere literari si­tuat entre la biografia i les memòries, però amb dues característiques que el fan diferent dels altres. Una és que no té voluntat de durar: és literatura de circumstàncies, com un poema improvisat després d’un dinar de celebració.La literatura funerària és un gènere literari si­tuat entre la biografia i les memòries, però amb dues característiques que el fan diferent dels altres. Una és que no té voluntat de durar: és literatura de circumstàncies, com un poema improvisat després d’un dinar de celebració.

«Catalunya, 50 racons emblemàtics» no és ni massa grossa ni massa petita, no és cap refregit i els cinquanta llocs estan ben escollits perquè siguin una bona representació del territori.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18