Aquesta guia constitueix un llibre de gran utilitat i obra de consulta obligatòria per a tots els interessats en l'apassionant món de les papallones.

Sorprèn que David Galadí-Enríquez siga capaç d’explicar un fenomen celeste complex en poques línies i amb rigor; va a l’arrel del problema, el trosseja en les seues parts constituents, les analitza en detall i dona la seua visió científica.

El llibre editat per Getty Publications  resumeix en 96 pàgines la vida i obra pictòrica i entomològica de Maria Sibylla Merian, amb 116 il·lustracions a tot color.

Els microorganismes es presenten en Microbiota. Los microbios de tu organismo com una part fonamental i alhora invisible de les nostres vides.

La biografia escrita per José María Urkia Etxabe demostra com la història de la medicina espanyola no seria el mateix sense Luis S. Granjel.

Edzard Ernst destaca com un pioner que va dedicar grans esforços a estudiar des d’un punt de vista científic la falta d’efectivitat de moltes formes de medicina alternativa.

La proposta es un tresor d’informació clara i organitzada sobre un dels desastres naturals més devastadors de la història.

Un llibre revelador que posa sobre la taula la naturalesa de la desconfiança cap a la ciència, un pilar bàsic del funcionament de la democràcia.

Els autors fan un repàs de la història evolutiva del nostre llinatge i dels «cosins» que es van quedar en el camí.

El llibre repassa la història de la cirugia, les innovacions i canvis i la resistència a acceptar-los.

L’anada i tornada als territoris desconeguts del temps és també un viatge entre disciplines i sabers i en aquest cas, per descomptat, entre lectora i autor.

En aquesta obra, Tom Wolfe carrega contra tot: contra Darwin, el neodarwinisme i contra Noam Chomsky.

Sempre ens alegrem quan la ciència serveix per alguna cosa, ja sigui un nou fàrmac, un nou material o un nou sistema de comunicació. Està bé aprendre com funciona el món i, si a més aconseguim que el coneixement tingui una aplicació pràctica, el premi és doble.

«Sideral» no és només un llibre de fotos: a part dels comentaris de cadascuna, la introducció és un bon resum de la història de la fotografia nocturna i fins i tot de l’astronomia.

«Quant pesen els núvols?» explica aspectes de la ciència de manera amena i senzilla, utilitzant símils que apel·len a la quotidianitat i experiències pròpies.

«El mesías de las plantas» integra tres vessants diferents: el científic, el biogràfic i el polític.

«Cultivos transgénicos» proposa que l’objectiu d’alimentar bé la població mundial d’ara i del futur immediat no és possible sense l’ús de totes les tecnologies disponibles.

«Persiguiendo a Einstein» es un llibre per a aquells que pensen que la física moderna és molt difícil.

«¿Qué es comer sano?» dona rèplica a 101 mites sobre alimentació i matisa si són falsos, certs o són mitges veritats.
contra la simpleza

«Contra la simpleza» ens mostra que la reticència al canvi i la por al món desconegut no han canviat amb l’evolució del coneixement científic
herbari

«Herbari bell del País Valencià» és un proposta que va molt més enllà de la simple guia botànica o catàleg florístic.

L'obra explica l'evolució humana com a resultat de la imaginació.
quotable darwin