[caption id="attachment_4028" align="alignleft" width="200"] Las radiaciones: beneficiosas, letales, misteriosasMartine Jaminon, Jesús Navarro FausNivola. Tres Cantos, 2009.256 pàgines.[/caption] Hi ha un consens entre els investigadors en didàctica de les ciències sobre el
[caption id="attachment_5852" align="alignleft" width="200"] Olivos de Castellón. Paisaje y cultura P. Mercè; F. Gonell; B. Moya; A. Oliver i F. Olucha Servei de Publicacions, Diputació de Castelló. Castelló de la
Som vertaderament lliures o la llibertat de què presumim no és més que una il·lusió? Hi ha quelcom en el nostre
Darwin dedicà més de vint anys de la seua vida a estudiar els fonaments del mecanisme de la selecció natural. No va
Entre els llibres més venuts es troben els de divulgació sobre com funciona el cervell. Un tema ple d’enigmes, en el qual
Alberto Granados ens dóna, al pròleg, la benvinguda al seu «món curiós», i ens convida a passar una estona distreta i
Ens trobem davant d’un ample recorregut per la ciència que convida el lector a enfilar-se al carro per anar comprenent coses que
«Vostè ve dels micos per part de pare o per part de mare?», va demanar el bisbe Wilberforce a Huxley durant el
Aquest estiu he llegit el darrer llibre d'en Jaume Terradas: Ecologia viscuda. Més de 400 pàgines de reflexió sàvia, amena, interessant, valuosa i molt
Des que el primer homínid va decidir donar un ús específic als distints materials que l’envoltaven, la relació entre la intel·ligència
Amb la finalització de la llarga sèrie fotogràfica Instants de Natura (Mètode, del núm. 28 al 67), m’han encarregat aquesta nova secció, que serà menys
Com podem mantenir els avenços de la tecnologia mèdica quan aquesta mateixa tecnologia amenaça la viabilitat del nostre sistema de salut? Aquest és el
Claudi Mans (1948) és professor emèrit del Departament d'Enginyeria Química de la Universitat de Barcelona i delegat del rector com a coordinador del Campus
Un grup d’estudiants de Berkeley respon a una enquesta sobre els seus desitjos sexuals. La immensa majoria rebutja, segons les seues respostes, els comportaments
Gary Marcus és professor de Psicologia en la Universitat de Nova York i director del NYU Center for Child Language. La seua carrera investigadora